XERXES MEDIA

خدمات واقعیت مجازی و
واقعیت افزوده

زرکسیس مدیا، با استفاده از تیم های متخصص در زمینه آی‌تی و تکنولوژی، و با بهره گیری از جدیدترین متدهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، مفتخر است تا یکی از نوآورانه ترین خدمات مرتبط با تکنولوژی‌های روز دنیا را به مشتریان خود ارایه کند.

در دنیای امروز، هر لحظه و هر ثانیه مهم و تاثیرگذار است. استفاده از تکنولوژی های هوشمند بصورت همه گیر شده و کمتر کسی در جهان بهره گیری از این فرصت را از دست میدهد. تلفنهای هوشمند رشد فراگیر داشته و اکثریت مردم جهان از آنها هر روزه استفاده میکنند. استفاده از تکنولوژی های مرتبط به تلفنهای همراه با توجه امکاناتی که در اختیار کاربران و مخاطبان قرار میدهند، امروزه توسط معتبرترین و بزرگترین کمپانی های بین المللی مورد استفاده روزافزون قرار میگرد تا هرچه بیشتر با مشتریان خود در ارتباط باشند و بصورت هوشمند آنان را ترغیب به استفاده هر چه بیشتر از محصولات و یا خدمات خود کنند.

زرکسیس مدیا، با استفاده از تیم های متخصص در زمینه آی‌تی و تکنولوژی، و با بهره گیری از جدیدترین متدهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، مفتخر است تا یکی از نوآورانه ترین خدمات مرتبط با تکنولوژی‌های روز دنیا را به مشتریان خود ارایه کند.

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، آنچه در دنیای واقعی اتفاق میافتد را بوسیله پیشرفته ترین فن آوری های تکنولوژی، با دنیای مجازی ترکیب نموده و درک بهتری از محصول و یا خدمات قابل ارایه کمپانی شما را برای مشتریانتان ایجاد میکند.

بدین ترتیب، مشتریان محصول و یا خدمات شما، فقط با در دست داشتن یک تلفن همراه هوشمند، میتوانند محصول و یا بارکد مورد نظر شما را اسکن کنند و از میلیون ها امکانات و اطلاعاتی که شما مایل هستید به آنها ارایه کنید، بهره مند شوند.

برخی از امکانات و قابلیتهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بدین شرح است:

ارایه مشخصات و اطلاعات بیشتر از محصول و خدمات شما که افزودن این اطلاعات بر روی خود محصول فضای بسیار زیادی را اشغال میکند.

ارایه اطلاعات بیشتر مورد نیاز مشتری به تمامی زبانهای دنیا.

افزودن عکسهای بیشتر از محصول، فیلم، انیمیشن و غیره به مجموعه اطلاعاتی که میخواهید به مشتریان خود ارایه کنید.

آموزش نحوه استفاده از محصول و یا خدمات بصورت مجازی.

نمایش اطلاعات بیشتر در خصوص تنوع محصولات دیگری که در ارتباط با همان محصول موجود دارید.

نمایش محتویات محصول، مواد تشکیل دهنده، جنس هر قطعه و هر گونه اطلاعاتی که دوست دارید تا به مشتری خود ارایه کنید.

جایگزینی محصول در محیط دلخواه مشتری برای درک بهتر او از ابعاد، حجم و اندازه محصول.

افزودن انواع سرگرمی، مسابقه، و جلوه‌های تصویری برای جذب بیشتر مشتری.

نمایش تخفیفات، کمپین ها، و حراج های فصلی و موردی برای هر محصول بصورت جداگانه.

اتصال مستقیم مشتریان به شبکه های اجتماعی، وب سایت، و یا درگاه های خرید اینترنتی.

و هزاران امکانات دیگر که ارایه آنها با توجه به خواسته های شما و بر اساس نوع محصول و یا خدمات شما، قابل طراحی و اجرا هستند.

لازم به ذکر است شما علاوه بر اینکه به مشتریان خود اطلاعات موردنظر بیشتری ارایه میکنید، اطلاعات بسیار مهمی نیز از سلایق و نوع خواسته های مشتریان خود نیز دریافت خواهید کرد. متوجه خواهید شد بیشتر مشتریان شما از کدامیک از فروشگاه های شما و در کدام شهر و یا کشور خرید میکنند. کدامیک از کالاهای شما بیشتر مورد درخواست آنها است. مشتریان شما بیشتر به چه زبانی صحبت میکنند و بازار هدف اصلی شما کجاست. هر محصول و یا خدمات شما چندین بار در روز، هفته، ماه و سال مورد توجه مشتریانتان قرار میگیرند. و هزاران اطلاعاتی که میتواند فروش محصول و یا خدمات شما را چندین برابر کند و به کیفیت ارایه خدمات شما بیافزاید.

اینها تنها بخش کوچکی از امکاناتی است که شما میتوانید به لطف تکنولوژی برای پیشبرد برند، محصول و یا خدمات خود استفاده کنید.

هر لحظه و هر ثانیه مهم و حتی دستیابی به یک مشتری جدید در دنیای رقابتی امروز بسیار تاثیرگذار است.

 

به دنیای امروز خوش آمدید…

 

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات، لطفا با ما در تماس باشید.

©  2022  XERXES MEDIA Company  |    Copyrights all rights reserved

XERXES MEDIA